Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GEVRAAGD: Bert&Ernie in een uur de wereld rond

  • bloem

    Beste Paul,

    Ik zag u antwoord op mijn vraag. U heeft verschillende cd's van bert en ernie oa. (in een uur de wereld rond). Waar kan ik dat kopen?

    met vriendelijke groeten,

    bloem

  • Marieke

    Hoi Paul,

    Mocht je nog actief zijn, zou je dan contact willen opnemen? Ik zoek ook al jaren in een uur de wereld rond op cd en ik lees dat jij deze hebt!

    Alvast bedankt,

    M.v.g. Marieke

  • Sjoerd

    Hoi Paul,

    Omdat ik ook op zoek ben naar een aantal oude cd-titels van Bert en Ernie kom ik hier terecht.

    Kun jij me verder helpen?

    Al was het maar aan MP3-tjes…

    Groeten Sjoerd en alvast bedankt!

  • edgar

    Ha,

    Als hier nog iemand actief is die beschikt over de cds of mp3s van Bert en Ernie hou ik me ook van harte aanbevolen!

    grt

    Edgar

  • Nienke

    Hoi Paul,

    Ik ben al jaren op zoek naar de cd in een uur de wereld rond van Bert en ernie en ook een uur niet zeuren.

    Klopt het dat jij ze hebt? Of weet waar ze te downloaden, kopen zijn?

    groet Nienke

  • Karlijn

    Beste Paul, via een flink Search op Google, kom ik bij jou uit.

    Mijn nichtje wordt à.s donderdag 19 juli 1 jaar, we vieren het zaterdag de 21. En ik wil haar niets liever geven dan de cd van Bert en Ernie “ in een uur de wereld rond” . De mama is mijn zus en we hadden hier vroeger een cassettebandje van de we letterlijk apot hebben geluisterd.

    Ik heb al een ander cadeau gekocht omdat ik de hoop heb opgegeven maar misschien kun jij me alsnog helpen?

    Groeten,

    Karlijn

    Goingtokarlijn@hotail.com