Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

cassette bandje een dagje naar het strand

  • Mariëtte

    Ik ben voor mijn kinderen op zoek naar een cassette bandje, LP of CD van Tommie, Ieniemieni, Frank en Sien.

    Het heet dacht ik Een dagje naar het strand en een verhaal over een zielige hommel.

    Nog steeds zingen mijn kinderen 24 en 20 de liedjes van dat bandje

    dat het helaas niet meer doet.

    Graag zou ik ze een groot plezier met dit jeugdsentiment.

  • Pino

    http://muppet.wikia.com/wiki/Op_Avontuur_met_Tommie Het is denk ik deze LP of casette die u zoekt.. En helaas is niet op cd verschenen…

  • judith

    oooooh, mijn zus had dit cassettebandje ook. Ze is het op een gegeven moment kwijtgeraakt (of misschien ook kapot). Ik ben ook dol op die verhalen en de liedjes en zou ze nog graag een keer horen!!!

    Jammer dat het nooit op cd is uitgebracht.

    (ik heb zelf een cassettebandje van het logeerpartijtje van Tommie en Ieniemienie, ook geweldig)

  • Mariëtte Kuiper

    Dankzij de reactie van Pino op mijn vraag van 03-05 kwam mijn zoon erachter wie het bandje gemaakt had. Ad Wammes. Hij had de mastertapes en was zo aardig om tegen geringe kosten een cd voor onze zoon te maken.

    Het verhaal heet Op avontuur met Tommie en niet Een dagje naar het strand. Wat was het leuk om na al die jaren de verhaaltjes en de liedjes weer te horen, ik kon ze zelf

    trouwens ook nog uit m'n hoofd meezingen.

    Dus wie ook een cd van dit avontuur wil; ga naar de site van Ad Wammes en stuur hem een mail, hij wil meer mensen blij maken.

    Groeten,

    Mariëtte

  • peter koning

    …..hallo, ik vind het als 29 jarige erg leuk om te horen dat er nog steeds mensen bezig zijn met nostalische verhaaltje vanuit sesamstraat….

    ik zou ook graag de avonturen van tommie van je willen overnemen……maar heb daarnaast ook nog de vraag of je ook het verhaal hebt van sinterklaas die naar sesamstraat gaat….het verhaal gaat over dat de mantel van sinterklaas is gestolen door frank groothof die graag een keer hulp sinderklaas zou willen zijn…