Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opname bijwonen??

  • esther olinga

    is er iemand die weet of het mogelijk is om je kind op te geven om een opname bij te wonen??mijn zoontje van 4 kijkt altijd en ook als er dan op het laatst een verhaaltje wordt voorgelezen, dus daarom mijn vraag of er iemand is die mij er meer over kan vertellen. bij voorbaat dank.

  • Esther mama van Youri

    Misschien kun je even bij op de pagina van Z@ppelin kijken!

    Esther Burgmeijer

  • Paula

    Ik zou het antwoord ook graag weten.

    Hoe kan je je aanmelden?

    Op Zappelin.nl staan alleen veelgestelde vragen, maar er is geen mogelijkheid een vraag te stellen.

  • Herma

    L,s

    IK wou even vragen of het mogelijk is dat mijn Man Bert

    een opnamen kan bijwonen hij is namelijk nogal een koekiemonster ,

    en aangezien hij afgelopen 26-4-2011 60 jaar is geworden lijkt mij dit wel erg leuk

    in afwachting H.Helbers

  • sarah-lee maria nortan

    Hallo mijn naam is sarah-lee en ik ben 3 jaar.. Ik kijk elke dag naar sesamstraat. Ik zou het heeeeel erg leuk vinden om alle dieren en mensen van sesamstraat eens te ontmoeten en een opnamen bij te wonen!! En het mag van mijn papa en mama!! Heel veel groetjes aan iedereen in sesamstraat

    Kus Sarah-lee

  • Sergine

    Mijn dochter is echt dol op Sesamstraat en wilt graag een keer het verhaaltje uitblazen bij een opname van Sesamstraat.

    Waar kun je aanmelden?

    Met vriendelijke groet,

    S.O. Boyer

  • alexander starreveld

    Hoe kan ik een opname van Sesamstraat bijwonen, is dat mogelijk en wat moet ik daar voor doen

    Groet van Alexander Starreveld

    4 jaar

  • leone de wit

    Hallo,

    Wij zouden graag willen weten hoe wij onze dochters kunnen aanmelden om een aflevering van sesamstraat bij te kunnen wonen. Amber en Kyara vinden sesamstraat helemaal te gek.

    Mvg Leone moeder van Amber en Kyara