Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Liedje genaamd 'Birgit'??

  • Birgit

    Kent iemand nog het liedje ‘Birgit’ begin jaren negentig in Sesamstraat?? Frank Groothof zong het liedje. Het ging over zijn eerste verliefdheid (kalverliefde).

    Ik heet Birgit en kan me het liedje met moeite herinneren aangezien ik in die tijd erg jong was. Maar het lijkt me erg leuk om dit liedje in bezit te hebben. Op Google en downloadprogramma Kazzaa is er niets over te vinden. Kan iemand mij helpen??

  • Birgit

    Ha Birgit,

    Het liedje heb ik op een cassettebandje, maar heb het ook nog nooit digitaal kunnen vinden. Ik kan me het refrein nog herinneren: ‘Hobbeltje, knobbeltje, bobbeltje, staart. Wie heeft de letter G toch uitgevonden? Zoals ie daar in het midden zit? Bijvoorbeeld in de naam Birgit’ :)

    Groetjes,

    Birgit

  • Birgit

    Even ter aanvulling op mijn berichtje van gister: het liedje staat op de cd Sesamstraat Hitparade en heet officieel ‘De letter G’. Wordt op marktplaats aangeboden voor maar €5,- (http://m.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-s-kinderen-en-jeugd/m654471428-sesamstraat-hitparade.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr)

    Groetjes,

    Birgit