Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sesamstraat is jarig

  • Mascha

    Ik ben op zoek naar de cd van Sesamstraat is jarig, met o.a. Bloot in de boot, Poesje en Prijs erop. Lp's en casettebandjes kan ik wel vinden, maar geen cd.

    Weet hier iemand raad? De lp komt uit 1985 geloof ik.

    groet!

    Mascha

  • pino

    Ik weet dat er verschillende heruitgaven gegeven zijn.. Ik zou zeggen kijk even op http://muppet.wikia.com/wiki/Sesamstraat_is_Jarig_%281985%29 en zoek een van de cd's op marktplaats..

    succes!

  • lyanne

    de verjardag van purk!

    het ging zo smogen vroeg en iedereen is al bezig met het grooten fees van purk

    en opeens was purk waker gewoorden en ze huilden want ze wauw uit het wiegje klimen maar dat gaat mis

    kaboem daar ligt het bedje om en purk kriupt naar de woon kamer maar daar is niemant en in de bad kamer ook niet negens is iemand te bekenen en purk schreewd zo hard en opeens gaat het licht uit en het is zo stil en opeens springt het licht aan en daar koomen alen vrienden weer hiep hoeraa en purk gild van blijschap en nu gaan ze taard eeten

    en drankjes drinken en zo ging het elen verhaal